Szállítás

Csomagautomata (GLS)

Gyakori kérdések

A kiszállítás idejéről és a futár elérhetőségéről emailben és sms-ben is tájékoztatunk.

Megrendelés végösszeg
Szállítási költség
0 Ft
18 000 Ft
990 Ft
18 001 Ft
0 Ft

Csomagautomata (FOXPOST)

Gyakori kérdések
A kiszállítás idejéről és a futár elérhetőségéről emailben és sms-ben is tájékoztatunk.
Megrendelés végösszeg
Szállítási költség
0 Ft
18 000 Ft
1 090 Ft
18 001 Ft
0 Ft

Házhozszállítás

Gyakori kérdések
A kiszállítás idejéről és a futár elérhetőségéről emailben és sms-ben is tájékoztatunk.
Megrendelés végösszeg
Szállítási költség
0 Ft
18 000 Ft
1 490 Ft
18 001 Ft
0 Ft

Fizetés

Bankkártyás fizetés, Apple Pay, Google Pay – Stripe

Webáruházunkban a bankkártyás, Apple Pay és Google Pay fizetéseket a Stripe kezeli. A Stripe világszerte elismert, biztonságos fizetési szolgáltató, amely gondoskodik róla, hogy adataid védve legyenek.
Gyakori kérdések
Gyakori kérdések
 

 

Banki átutalás

Az utalással kapcsolatos információkat az automata megrendelés visszaigazolásban küldjük el.
A visszaigazolás alapján a rendelés pontos összegét a LAAVA Group Kft. MagnetBank Zrt-nél vezetett 16200010-10112243 számú bankszámlájára kell átutalni. A gyors feldolgozás érdekében a közleményben a rendelésszám szerepeljen, melyet a visszaigazoló levél tárgysorában is feltüntetünk.
 

Utánvét (+590 Ft)

Átvételkor történő fizetési mód. E fizetési mód választása esetén 590 Ft fizetéssel kapcsolatos költséget vagyunk kénytelenek felszámítani.
(Utánvétes fizetésnek minősül a Futárnál és a Csomagpontokon történő bankkártyás fizetés is.)
 

Készpénzes befizetés / postai csekkes fizetés

Lehetőséget biztosítunk készpénzes fizetésre is banki készpénzbefizetéssel vagy postai csekkes befizetéssel.

A rendelésed összegét befizetheted bármelyik bankfiókban bankszámlánkra készpénzben, vagy postán rózsaszín postai csekken.

A közlemény rovatba kérjük, írd be a rendelési azonosítót.

Bankszámlaszámunk:
16200010-10112243
Kedvezményezett neve:
LAAVA Group Kft.

A fizetés beérkezése után a rendelésedet feldolgozzuk és postázzuk.

Gyakori kérdések

A rendelés leadását követően várhatóan 2 munkanapon belül kapod kézhez a csomagodat. Kérjük légy türelemmel, ha kedvezményes, illetve amennyiben kiemelt időszak (akciós időszak, ünnepek, stb.) alatt rendelsz tőlünk, rendelési sorrendben haladunk a kiküldéssel! Ha sürgős a rendelés, kérj elsőbbségi szállítást másnapi kézbesítésért!

Miután a rendelésedet elkészítettük kapsz egy automatikus emailt tőlünk, mely tartalmazza a GLS nyomkövetési számodat és linket, melyen nyomon tudod követni a csomagodat.

A rendelésed állapotát meg tudod nézni a Profil – Rendelések oldalon is.

A pénztár oldalon lehetőséged van elsőbbségi szállítás szolgáltatásunkat igényelni. Hétköznapokon 12:00-ig leadott rendelést még garantáltan aznap feladjuk, melyet a GLS futárszolgálat következő munkanapon kézbesít a címen. A 12 óra utáni rendelést a következő munkanapon adjuk fel. Amennyiben nekünk, vagy GLS-nek felróható okból meghiúsul a kézbesítés, úgy a szolgáltatás díja visszafizetésre kerül. A szolgáltatás díja 490 Ft.

Ha meggondoltad magad, semmi gond – a rendelésedtől 14 napon belül indoklás nélkül elállhatsz. Ebben az esetben kérünk, hogy jelezd nekünk írásban az elállási szándékodat.

A terméket saját költségeden kell visszaküldened hozzánk az alábbi címre:

Visszaküldési cím:
1035 Budapest, Szellő utca 6. 1/1.
Telefonszám: +36 20 572 1957

A legkényelmesebb, ha GLS futárszolgálattal küldöd vissza, de más módszert is választhatsz.

Amint megérkezik hozzánk a termék, és minden rendben van vele, visszatérítjük az árát legfeljebb 14 napon belül arra a fizetési módra, amit a rendeléskor használtál. 

Kérdésed van?

Email címünk, amelyen bármikor elérhetsz: info[kukac]matezz.hu

Bejelentkezés

Nincs még fiókod? Regisztrálj